هنا دشنا
السادة الزوار, يرجي العلم أنه لن تقبل الاسماء المستعاره لمن يرغب الاشتراك في المنتدي , ويتوجب كتابة الاسم ثلاثي وسوف يتم تنشيط المشترك الجديد بعد التأكد من صحة بيناته


هنا دشنا .. كل ما هو مفيد وممتع و مختلف
 
الرئيسيةالتسجيلالأعضاءدخول
المواضيع الأخيرة
»  قصة قصيرة جداً. أحلام النائم ...للشربينى الأقصرى.
20/03/17, 01:29 am من طرف الشربينى الاقصرى

»  عود على بدء ...للشربينى الاقصرى.
07/02/17, 01:39 am من طرف الشربينى الاقصرى

» وصيةنخلة...للشربينى الاقصرى.
01/02/17, 11:51 pm من طرف الشربينى الاقصرى

»  وشهد شاهد من أهلها...للشربينى الاقصرى.
20/01/17, 04:00 am من طرف الشربينى الاقصرى

» ياأم الصابرين...للشربينى الاقصرى.
14/01/17, 08:59 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» ملكيون أكثر من الملك...للشربينى الاقصرى.
04/01/17, 11:11 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» قراءة فى أغنية...للشربينى الاقصرى.
03/01/17, 01:53 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» غزل عصرى...للشربينى الاقصرى.
23/12/16, 12:42 am من طرف الشربينى الاقصرى

» قصة قصيرة جداً: الحرية...للشربينى الاقصرى.
09/12/16, 05:29 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» أحقاً أمة العرب أمة الجرب ..للشربينى الاقصرى
07/12/16, 12:21 am من طرف الشربينى الاقصرى

» قصة قصيرة جداً: فى الحانة...للشربينى الاقصرى.
19/11/16, 12:16 am من طرف الشربينى الاقصرى

» وداعاً رأفت الهجان...للشربينى الاقصرى.
13/11/16, 11:46 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» مرة إخرى: عنزة ولو طارت...للشربيني الاقصرى.
09/11/16, 05:51 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» قصة قصيرة جداً: وطنية...للشربينى الاقصرى.
04/11/16, 08:48 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» من سيل علينا السيول ؟!...للشربينى الاقصرى.
30/10/16, 10:24 am من طرف الشربينى الاقصرى

تابعونا علي الفيس بوك
أتصل بنا
المنتديات

شاطر | 
 

 الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
على محمد خليل
مشرف اخبار دشنا
مشرف اخبار دشنا
avatar

موبايل : 0113435872/01060635000
عدد المساهمات : 297
نقاط : 528
العمر : 25
بلد الاقامة : دشنا _الصعايدة

مُساهمةموضوع: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   08/09/10, 08:50 pm












هنا دشنا .. كل ما هو مفيد وممتع و مختلف


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسلام ابو قطيع
عضو فعال
عضو فعال
avatar

موبايل : 0531065062
عدد المساهمات : 29
نقاط : 30
العمر : 33
بلد الاقامة : السعودية

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   11/09/10, 07:51 am

....................................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حمدى كامل مجاهد
عضو فعال
عضو فعال


موبايل : 0107632329
عدد المساهمات : 31
نقاط : 45
العمر : 40
بلد الاقامة : دشنا الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   12/09/10, 01:39 am

يا ريت يا استاذ على تعرفنا الصور بتتكلم بتقول ايه علشان احنا مش سمعين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrrady
عضو محترف
عضو محترف


موبايل : 0000
عدد المساهمات : 63
نقاط : 81
العمر : 59
بلد الاقامة : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   12/09/10, 12:58 pm

اضم صوتى للاستاذ حمدى
مستر راضى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المستشار/احمد فاوى

avatar

موبايل : 0103172147
عدد المساهمات : 9
نقاط : 11
العمر : 32
بلد الاقامة : دشنا

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   27/09/10, 04:07 pm

دي كلها سلامات والسلام مش حرام وكتر السلام يقل المعرفة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المستشار/احمد فاوى

avatar

موبايل : 0103172147
عدد المساهمات : 9
نقاط : 11
العمر : 32
بلد الاقامة : دشنا

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   27/09/10, 04:09 pm

سلام سلام على طول السلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المستشار/احمد فاوى

avatar

موبايل : 0103172147
عدد المساهمات : 9
نقاط : 11
العمر : 32
بلد الاقامة : دشنا

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   27/09/10, 04:31 pm

الي كل اعضاء وزوار ورواد المنتدي المحترم هنا دشنا لست اقصد بكلامي هذا ثم اياتهزهاء او استهجان لاي احد لكن علي راي المثل الشعبي اللي مايشوفش من الغربال يبقي 0000000000000000000
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابراهيم حسن بدره
ـ
ـ
avatar

موبايل : 0109895214
عدد المساهمات : 602
نقاط : 879
العمر : 25
بلد الاقامة : دشنا الصعايده

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   27/09/10, 06:22 pm

لو كنت املك صلاحيه لحذف هذا الموضوع لحذفته






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hamdy r



موبايل : 0111170190
عدد المساهمات : 2
نقاط : 2
العمر : 31
بلد الاقامة : البحر الاحمر-القصير-شنيشن

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   27/09/10, 11:48 pm

ليه بس كده ياعم ابراهيم دا انت راجل فكرك مستنير
ربنا يصلح الحال

"مسافر بلا عنوان"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عماد الدين محمود احمد
وسام التميز
وسام التميز


موبايل : 0569028719
عدد المساهمات : 503
نقاط : 637
العمر : 45
بلد الاقامة : السعودية/الخفجي

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   28/09/10, 08:40 am

يا أستاذ علي بدون مجاملة هي الصور بتتكلم بتقول ايه
ايه يعني عضو في مجلس الشعب بيسلم علي رئيس المجلس هل هذا انجاز واحنا مش عارفين
وايه يعني عضو مجلس شعب يداعب أحمد عز هل هذا اعجاز عمله العضو
وللأسف يا أخي أ،أ أراها صور مخزية وغير مشرفة
أغية حلمنا أن يسلم عضونا علي رئيس المجلس ويداعب شخصية أخري مهمة
هل هذا دوره في المجلس
أرجو أن يتسع صدرك لنا يأ أخي/علي
مع خالص احترامي وتقديري لشخصك
تقبل تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد ماهر ابو الدهب



موبايل : 0195337501
عدد المساهمات : 4
نقاط : 6
العمر : 37
بلد الاقامة : دشنا

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   15/10/10, 08:34 pm

؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد عباس
المشرف الثقافي
المشرف الثقافي
avatar

موبايل : 0103908501
عدد المساهمات : 240
نقاط : 293
بلد الاقامة : دشنا _ الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة   15/10/10, 10:38 pm

يا ريت يا اخ على نفوق شويه البلد محتاجه عضو متواجد يحس بالناس عضو متحدث يجيد ادارة الحوار يناقش موضوع فى المجلس احنا عندينا عضوين فى المجلس واحد اسمه نائب القبلات والاخر اسمه النائب الابكم ياريت الناس تفوق وتعرف ان الصوت شهادة حق تحاسب عليها امام الله


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الصورة تتكلم ؟مندور بلال/بدون مجاملة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
هنا دشنا :: هنا دشنا :: القسم السياسي-
انتقل الى: