هنا دشنا
السادة الزوار, يرجي العلم أنه لن تقبل الاسماء المستعاره لمن يرغب الاشتراك في المنتدي , ويتوجب كتابة الاسم ثلاثي وسوف يتم تنشيط المشترك الجديد بعد التأكد من صحة بيناته


هنا دشنا .. كل ما هو مفيد وممتع و مختلف
 
الرئيسيةالتسجيلالأعضاءدخول
المواضيع الأخيرة
» قصة قصيرة جدا:عبودية..للشربينى الاقصرى
01/08/17, 09:49 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» العنب فى الأدب الشعبى...للشربينى الاقصرى
23/05/17, 02:32 am من طرف الشربينى الاقصرى

» من منا العبيط؟!...للشربينى الاقصرى.
16/04/17, 01:37 am من طرف الشربينى الاقصرى

»  قصة قصيرة جداً. أحلام النائم ...للشربينى الأقصرى.
20/03/17, 01:29 am من طرف الشربينى الاقصرى

»  عود على بدء ...للشربينى الاقصرى.
07/02/17, 01:39 am من طرف الشربينى الاقصرى

» وصيةنخلة...للشربينى الاقصرى.
01/02/17, 11:51 pm من طرف الشربينى الاقصرى

»  وشهد شاهد من أهلها...للشربينى الاقصرى.
20/01/17, 04:00 am من طرف الشربينى الاقصرى

» ياأم الصابرين...للشربينى الاقصرى.
14/01/17, 08:59 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» ملكيون أكثر من الملك...للشربينى الاقصرى.
04/01/17, 11:11 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» قراءة فى أغنية...للشربينى الاقصرى.
03/01/17, 01:53 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» غزل عصرى...للشربينى الاقصرى.
23/12/16, 12:42 am من طرف الشربينى الاقصرى

» قصة قصيرة جداً: الحرية...للشربينى الاقصرى.
09/12/16, 05:29 pm من طرف الشربينى الاقصرى

» أحقاً أمة العرب أمة الجرب ..للشربينى الاقصرى
07/12/16, 12:21 am من طرف الشربينى الاقصرى

» قصة قصيرة جداً: فى الحانة...للشربينى الاقصرى.
19/11/16, 12:16 am من طرف الشربينى الاقصرى

» وداعاً رأفت الهجان...للشربينى الاقصرى.
13/11/16, 11:46 pm من طرف الشربينى الاقصرى

تابعونا علي الفيس بوك
أتصل بنا
المنتديات

شاطر | 
 

 ضد منتديات الشهرة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
على محمد خليل
مشرف اخبار دشنا
مشرف اخبار دشنا
avatar

موبايل : 0113435872/01060635000
عدد المساهمات : 297
نقاط : 528
العمر : 25
بلد الاقامة : دشنا _الصعايدة

مُساهمةموضوع: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 05:36 pm

ضد منتديات الشهرة
هكذا كان عنوان موضوعنا
ونقول ماسبب تسمية هذا الموضوع بهذا الاسم
لان ظهر كثير من الناس يستطيعون ان يفعلو منتديات
وهذه المنتديات للشهرة فقط وليس للافادة
وربما يكون صانع المنتدى لايدرك شيىء عن الكومبيوتروالانترنت
او ممكن يكون هو لايستطيع بعمل منتدى ولكن يستعين بالخبرة
وهم يفعلون ذالك للشهرة فقط
وبعضهم من يضع صورة شخصية له على الصفحة الرئيسية للمنتدى
او ممكن يضع اسمه اسفل اسم المنتدى
فهذه المنتديات للشهرة فقط
اكرر
للشهرة فقط
وبعضهم من يجبر الناس على الاشتراك فى المنتدى
سيب الخبرة لاهل الخبرة
الرجاء من السادة الاعضاء يضعوا رايهم فى هذا الموضوع


والى عاوز يشهر نفسه
الرجاء الاتصال بهذا الرقم
******
مع روتانا سينما مش هتقدر متشهرش نفسك


هنا دشنا .. كل ما هو مفيد وممتع و مختلف


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 06:46 pm

طبعا كلا م مقنع جدا وانت قصدك على مين ياعم على أبقى قل صاحبك الكلام ده ياعلوة



ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حمادة حامد

avatar

عدد المساهمات : 6
نقاط : 9
العمر : 26
بلد الاقامة : دشنا

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 06:57 pm

كلامك جميــــــــــــــــــــــــــــل جد والله ياعلي
وصح 100%
وعلى فكرة يامصطفى علي عمل الى عليه مع الناس دى
وقلهم سيبوا الخبرة لاأهل الخبرة
وانا عارف كده كويس
بس هو هيعمل ايه
بس احب اقولك حاجة ياعلي
انا معك
وضد منتديات الشهرة

والى عاوز يشهر نفسه مش يروح روتانا
تهامى باشا قاعد يلم الى عاوزين يشهروا نفسهم
وممكن يزودلهم20 مشهد
هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 06:59 pm

نشكر على محمد خليل على هذ الموضوع وكل اللى عاوز يعمل منتدى للشهرة محدش هيشترك فيه اما لو كان اللى عامل المنتدى متواضع ومحترم كل الناس هتشترك فيه


تقبل مرورى
مصطفى حسنى حامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمدالزعيم
المشرف السياسي
المشرف السياسي
avatar

موبايل : 0112271127
عدد المساهمات : 348
نقاط : 449
العمر : 37
بلد الاقامة : دشنا _ الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 07:09 pm

دى صورة واجهه منتدى جديد اسمه ابن السنابسة وقولوا رأيكم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 07:13 pm

طبعا هذه الصورة لاتليق بالمنتدى الحاجة الأهم والأوضح علشان الناس ممكن تقول ياعم سيبك من المنتدى حطين الصور علشان خاطر الشهرة


بس انا من رأى ممكن تحط صورة واحدة فقط ممكن لمدخل مركز الوقف او مركز شباب الوقف او مجلس مدينة الوقف او اى حاجة مشهورة فة السنابسة

تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حمادة حامد

avatar

عدد المساهمات : 6
نقاط : 9
العمر : 26
بلد الاقامة : دشنا

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 07:18 pm

اذن كلامك صحيح يا ابو خليل
شوف الصورة يعنى صورة تدل على الشهرة
والمصيبة الاكبر حطين صورهم على المسجد لااله الا الله
وشوف العجلة هههههههههههههههههههههههه
جميل يابو الزعيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 07:22 pm

بعدين اخ محمد الزعيم وحمادة حامد واخ على خليل على الأعضاء اللى هتشترك غى هذ المنتدى برده علشان الشهرة
مش عارف يااخى يعنى المنتدى ده هيخليهم ممثلين او لا عبين كورة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمدالزعيم
المشرف السياسي
المشرف السياسي
avatar

موبايل : 0112271127
عدد المساهمات : 348
نقاط : 449
العمر : 37
بلد الاقامة : دشنا _ الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 07:56 pm

ودى صورة ثانية لمنتدى دشنا اليوم فى عيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على محمد خليل
مشرف اخبار دشنا
مشرف اخبار دشنا
avatar

موبايل : 0113435872/01060635000
عدد المساهمات : 297
نقاط : 528
العمر : 25
بلد الاقامة : دشنا _الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 08:11 pm

اخي محمد الزعيم لك منى كل الشكر والتقدير
ولكن كنا نود ان لا نضع اسماء احد ولا صور احد
فا على رأي المثل
الى على رأسه بطحه بيحسس عليها
واكيد الناس كلها تعرف المثل ده وفهماه
شكرا لك يازعيم
وسؤال لك
انت ضد منتديات الشهرة
ام لاء
وشكرا لكل من
مصطفي حسني
وحمادة حامد
ومستنين رأى باقي الاعضاء
شكرا على حسن المتابعة


هنا دشنا .. كل ما هو مفيد وممتع و مختلف


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد عباس
المشرف الثقافي
المشرف الثقافي
avatar

موبايل : 0103908501
عدد المساهمات : 240
نقاط : 293
بلد الاقامة : دشنا _ الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 08:47 pm

الاخوة اعضاء هنا دشنا
انى والله لأعجب من هذا الهراء
أختلط الحابل بالنابل
الغث بالثمين
اولا انا افخر كل الفخر انى اكتب فى هنا دشنا ذلك المنتدى الذى يضم خيرة الناس امثال
المستشار صلاح رسلان
الاستاذ ناجى شمندى
الاستاذ محمد حجاج
الاستاذ محمد الزعيم
الاستاذ احمد صالح
الدكتوراحمد حسن
والأستاذ عزت حسن
والاعضاء كثير وكثير اكن لهم كل احترام وتقدير
ولكن انا مش عارف يعنى ايه منتدى السنابسه ولا منتدىدشنا العروبه
بلا تهريج بلا كلام فاضى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمدالزعيم
المشرف السياسي
المشرف السياسي
avatar

موبايل : 0112271127
عدد المساهمات : 348
نقاط : 449
العمر : 37
بلد الاقامة : دشنا _ الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 09:13 pm

استاذ ...... انا اخوك محمود الجوهري الله اعلم انت تعرفني ولا لا بس انت طبعا غنى عن التعريف ممكن طلب بسيط ممكن تسجل معانا فى منتدى دشنا العروبة
هذه الرسالة وصلت الى جميع الاعضاء او معظم الاعضاء فبالله عليكم ماذا يقصد بهذه الرسالة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
منحة القاضى
نجمة المنتدي
نجمة المنتدي


عدد المساهمات : 20
نقاط : 26

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 09:27 pm

ماكان لله دام واتصل وماكام لغير الله انقطع وانفصل
تحبياتى لكم جميعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد حسن
المشرف الديني
avatar

عدد المساهمات : 286
نقاط : 374
العمر : 37
بلد الاقامة : بريطانيا-اسكتلندا

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   08/03/10, 10:07 pm

الرجاء من الاخوه الاعضاء ان يتحدوا لاستكمال مسيرة هذا المنتدي لا لانشاء منتديات فرعيه وكله يعرف ان الاتحاد قوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mohamed Abdelrahem Awad
عضو محترف
عضو محترف
avatar

عدد المساهمات : 60
نقاط : 80
العمر : 34
بلد الاقامة : الغردقة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 12:22 am

الاخ - على محمد خليل
متهيالى كان 0000000لانك مسجل كعضو فى00000بتاريخ 21 - 2 - 2010
كما انه هناك عدة اعضاء فى هذا المنتدى مشتركون فى منتديات اخرى امثال محمد حجاج
ومحمد جلال وناجى شمندى مسجلون كااعضاء فى منتدى منارةدشنا
وبعدين ايه المشكلة ان يكون هناك عدة منتديات عن بلدنا الحبيب دشنا
اظن انها ظاهرة ايجابية لتوعية وتثقيف شباب دشنا
وكل واحد حر يختار المنتدى اللى حاسس انه الانسب والاصلح له
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على محمد خليل
مشرف اخبار دشنا
مشرف اخبار دشنا
avatar

موبايل : 0113435872/01060635000
عدد المساهمات : 297
نقاط : 528
العمر : 25
بلد الاقامة : دشنا _الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 02:17 am

الاخ امير نعم انا سجلت فى(هنا دشنا) منارة دشنا و دشنا اليوم
ودشنا العروبة لان مدير منتدى دشنا العروبة صديقى وجيرانى
ومدير دشنا اليوم فا هو كمان جيرانى
وصاحب سيبر وانا موصل من عنده وصلت النت دى
انت تعرف هو عمل ايه علشان اسجل معاه
بقا يفصل عنى النت كل شوية
كل ده علشان اسجل
فا مشكلتنا مش فى التسجيل
المشكلة فى الى عامل المنتدى ده علشان يشهر نفسه
هذه القضية وليست القضيه قضيه تسجيل
طبعا انت شوفت الى عرضه لنا الاستاذ محمد الزعيم
عن باقي المنتديات
الى وضع صورته والى وضع رقم تليفونه والى وضع اسمه
فان لا امنع اى احد من انشاء منتدى
فا النت ياستاذ امير مش بتاع ابوه حد
كل واحد حر يعمل الى هو عاوزه لبلده مش لنفسه ولشهرته


هنا دشنا .. كل ما هو مفيد وممتع و مختلف




عدل سابقا من قبل على محمد خليل في 09/03/10, 02:30 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 02:23 am

كلامك صح ياعلى ابو خليل وعمل المنتدى لأفادة أهل البلدة وشهرة بلده مش نفسة ده اذا كان تهموا مصلحة بلده



تقبل مرورى/مصطفى حسنى حامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على محمد خليل
مشرف اخبار دشنا
مشرف اخبار دشنا
avatar

موبايل : 0113435872/01060635000
عدد المساهمات : 297
نقاط : 528
العمر : 25
بلد الاقامة : دشنا _الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 02:28 am

وانت رايت الاخ محمود الجوهرى باعت رسايل على الخاص للناس

البلد ضاقت والناس عرفت بعضها


هنا دشنا .. كل ما هو مفيد وممتع و مختلف




عدل سابقا من قبل على محمد خليل في 09/03/10, 04:10 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 02:33 am

ياراجل كلامك صح فيه ناس توديك البحر وتجيبك عطشان
مش عارف الناس دى مالها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 02:49 am

الى كل أصحاب المنتديات المسخرة انا هقول حاجة واحدة بس


حبيبى طالع فيها فاكرنى ح دلعه ..
ياما نفسى يدينى ظهره و على أفاه ح لسعه



اللى يشوفك يفتكرك فارس ف ساحته
ميعرفش انك حتى الشراب شحته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد جابر
وسام التميز
وسام التميز
avatar

عدد المساهمات : 227
نقاط : 535

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 02:54 am

احب احيى اخويا وصاحبى على ابو خليل على الموضوع الجااااااااامد دة واحب اشكر كمان السيد مصطفى ابو حامد على الردود الجامده واحب اقول حاجه مهمه هو من كل هب ودب بيعملو منتدى طب ليه ايه السبب علشان الشهرة طب انتو ليه عملت المنتدى علشان ايه ايه هو السبب اللى خلاك تعمله علشان يقولو انك معاك منتدى طب اديك معاك منتدى عملت ايه طيب قولى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 02:57 am

ياعم معاه منتدى ايه ولا بتاع أيه يعنى معاه عربية هامر ولا بى أم

تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمود الجوهرى

avatar

عدد المساهمات : 1
نقاط : 1
العمر : 28
بلد الاقامة : Cairo

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 04:19 am

والله يا على كل كلامك جميل وصح كل من هب ودب يعمل منتدى يا راجل دا بعدين على كدا مش هيبقى فى اعضاء كل الاعضاء هتعمل منتديات وبعدين مكدبش عليك انا كنت عامل منتدى وخلاص انا مسحته من كام يوم وانا مش زعلان منك والله يا على انت لو مكنتش نزلت بالموضوع ده كنت انا هنزل بيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mohamed Abdelrahem Awad
عضو محترف
عضو محترف
avatar

عدد المساهمات : 60
نقاط : 80
العمر : 34
بلد الاقامة : الغردقة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 06:46 am

لسه قدامنا كتييييييييييييير علشان نتعلم يعنى ايه حرية
يعنى ايه احترام رأى الغير
لسه قدامنا كتييييييييييييييييييير علشان الواحد ينسى انه هو بس اللى صح والباقى كله غلط
000000000000000
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابراهيم حسن بدره
ـ
ـ
avatar

موبايل : 0109895214
عدد المساهمات : 602
نقاط : 879
العمر : 25
بلد الاقامة : دشنا الصعايده

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 07:13 am

وايه يعني منتدي بدون اعضاء   سيب الي يعمل منتدي يعمل  بس انه يبعت رسايل للاعضاء الكلام الذي لايقبله احد  






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على محمد خليل
مشرف اخبار دشنا
مشرف اخبار دشنا
avatar

موبايل : 0113435872/01060635000
عدد المساهمات : 297
نقاط : 528
العمر : 25
بلد الاقامة : دشنا _الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 03:00 pm


أمير
فى الاول انت قرأت شروط هذا المنتدى
اكيد لا طبعا

ولو كنت قريت الشروط فا مفيش شرط واحد يمنع انك تحط صورة او اكتر
ياخى الواحد معجب بنفسه محدش ليه دخل بيه
وانا ضد منتديات الشهرة مش ضد اعضاء الشهرة
وانا عامل صورة ليا

واسمي ثلاثى علشان لما اقول حاجة غلط من حق الناس تعرف هو مين ده مش اكتب اسم مستعار
انا يذدنى شرف انى كاتب اسمى ثلاثى وحاطط صورتين ليا
وثم انا مش عاوز شهرة يعنى والحمد الله انا كل اعضاء المنتدى قرايبى واخوانى وجيرانى يعنى اعتقد مفيش حد ميعرفنيش
وانت عاوز تمسك اى حاجة عليا اوك
ومين قلك انى انا بس الى صح والباقى كله غلط
الناس كلها شايف انه الموضوع ده غلط
وشكرا لكل من

اخى محمود الجوهرى
واخى ابراهيم حسن
واخى محمد جابر

وكل الاعضاء الذين قدموا بمساهماتهم
وشكرا لكم

ضد منتديات الشــــــــــــــــــــهرة


هنا دشنا .. كل ما هو مفيد وممتع و مختلف


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد جابر
وسام التميز
وسام التميز
avatar

عدد المساهمات : 227
نقاط : 535

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 03:38 pm


تنويه هام جدا للاخ امير الغردقه ليه اللى انت فيه ده المنتدى معمول للحب والتعامل بالحسنه مع الناس والاعضاء ولو شايف فيه حاجه غلط فى المنتدى قولها لكن 0 دعوة بالاعضاء وانت لو شايف من اللى عامله على ابو خليل
تقبلو مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 04:06 pm

كلمة الى أمير الغردقة /اولا كل واحد حر فى نفسه والكلام اللى انت بتقوله على ابو خليل أنه مشترك فى كل المنتديات هو فعلا مشترك فى كل المنتديات بس هو مش مشترك علشان صاحب المنتدى هو مشترك علشان كلمة دشنا فقط لاغير
فاريت تشيل 00000000من العضو المتميز دائما والمحبوب من قبل أعضاء المنتدى على ابو خليل لأنه دائما كل موضوعاته هامة جدا وكل أعضاء المنتدى وعلى رأسهم العبد لله يكد كل الأحترام والتقدير للعضو على ابو خليل
فأرجو منك عدم 0000على أى عضو فى المنتدى مش على بس فنحن دائما أسرة واحدة مع بعضينا



تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد قرشي محمدين
عضو محترف
عضو محترف
avatar

موبايل : 0111905563
عدد المساهمات : 63
نقاط : 80
العمر : 26
بلد الاقامة : الامارات

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 04:31 pm

خلاص ياعرب علي خليل راجل متسامح وعفا الله عما سلف وبلاش شغل المحامين ده هو ايه كل واحد ورايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حامد
مشرف الموضوعات العامة
avatar

موبايل : 0111470730 0121010253 0100353552
عدد المساهمات : 538
نقاط : 849
العمر : 28
بلد الاقامة : الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   09/03/10, 04:55 pm

ياعم محمد هو انت مش عارف أنه الساكت عن الحق شيطان أخرس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mohamed Abdelrahem Awad
عضو محترف
عضو محترف
avatar

عدد المساهمات : 60
نقاط : 80
العمر : 34
بلد الاقامة : الغردقة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   10/03/10, 12:29 am

الاخ - على
اسمحلى اقلولك انك لو تمهلت فى كلامك ستجدة 00000
يااخى ذى ماانت 0000هو كمان له الحق انه 00000
ثانيا انا مش فاهم ايه الفرق بين منديات الشهرة واعضاء الشهرة ففى النهاية هما شخص ولا ايه ؟
ثالثا على فرض انى عاوز اعمل منتدى زى ما بتقول ودا شئ غير صحيح دا شئ يزعلك فى ايه ( اسمحلى دى 00000 منك
رابعا لو عاوز شهرة برضة ذى ماحضرتك بتقول ماكنتش اشتركت باسم مستعار لانى طبعا كنت هحب اعرف نفسى لكل الناس عاشان الشهرة ولكن ما يهمنى فعلا هو ابداء الرأى بكل صراحة دون اى تحيزات او مجاملات
خامسا احنا هنا فى منتدى مفتوح على النت فياريت لما تتكلم تتكلم عن نفسك فقط وبلاش نغمة اصحابى وجيرانى وقرايبى لاننا احنا هنا مش فى المندرة 000000او على القهوه ومتهيالى دى كمان لهجة استعطاف من الاعضاء ليكونوا فى صفك ومتيهالى النتدى دة معمول علشان حرية الرأى بعيدا عن العصبية والقلبية اللى يظهر مش هنعرف نغيرها خالص

الاخ - محمد جابر
انتى اتهمتنى بالحقد على الزميل على دون اى وجه حق
انا ايه بينى وبين الزميل علشان احقد عليه كل ما فى الحكاية هو مجرد رأى والاختلاف فى الرأى لايفسد للود قضية
فياريت مانرميش الناس بالباطل دون اى وجه حق
وبعدين الحلاوه مش بالشكل ذى ماحضرتك قصدت ومع انك ماتعرقش حتى شكلى
الاخ - مصطفى حسنى
ولما كل واحد حر فى نفسة ذى ما انت بتقول ود كلام صحيح وذى الفل
ليه معترضين على واحد عمل منتدى او منزل صورتة واتهمتوه بحب الشهرة يعنى حلال ليكم حرام على غيركم
ثانيا انتى اتهمتنى بالحقد على الزميل على من غير ماتعرفنى
مش ممكن يكون انه هناك علاقة صداقة بينى وبين الزميل فى الواقع لكن انتوا متعرفوش
الاخ - محمد قرشى
شاكر جدا لمرورك دون اى تحيز لاحد
ولكن هو دا عيبنا اللى يظهر مش هنعرف نغيرو خالص الا وهو 000000اللى بتخلينا نقوم بافعال نندم عليها بعدين
واكيد طبعا كلامى مفهوم وواضح

وفى النهاية ارجو ان تكون الصورة قد اتضحت للجميع
خالص شكرى وتقديرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد حجاج
.
avatar

موبايل : 01522790851
عدد المساهمات : 871
نقاط : 1276
العمر : 31
بلد الاقامة : الرياض

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   10/03/10, 12:46 am

اسمحوا لي ان اعد نسخ كلام قد كنت كتبته فى احد المواضيع من قبل

لنتواصل , لنتعارف , لنتعاون ,لنتثقف , لنتدين ,لنبلسم المغترب ,لنتناقش ,لنهنيء انفسنا ,لنمتع العين ولنقترب اكثر

تلك هي بعض اهداف المنتدي والحمد لله حتي الان نسير بخطي ثابته ومنظمه فشعور لايمكن تخيله ينتابني عندما تجد احد الاعضاء يسألني اين فلان ما حل به ولم يكتب الينا منذ فتره , وسعاده غامره اشعر بها عندما يسجل معنا عضو جديد ويكتب لمصلحة شخصيه من اجله فقط وتجد جميع الاعضاء لا يردون علي كتاباته ولو بحرف واحد , وتجد ايضا اتفاق الجميع على عدم خوض معارك انتخابيه على صفحات المنتدي فالكل طلب حذف المشاجره الكلاميه الاخيره وهذا يؤكد انه لم ولن نقاد وراء الاستفزازات


واحتراما لكم ادقق جيدا فى اختيار الاعضاء وسجل معنا نخبة من الشباب يعلم الله كم بذلت لأقنعهم ان نجتمع سويا فالكثير منهم يختلفون
جزريا فى الطباع الشخصية والثقافيه والاجتماعية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد جابر
وسام التميز
وسام التميز
avatar

عدد المساهمات : 227
نقاط : 535

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   10/03/10, 06:39 pm

يا امير زى ما انت بتقول مجرد راى مش ممكن الراى دى يزعل حد منك ولا انا غلطان مش لازم تحافظ على مشاعر الاخرين ولا مش لازم
واحد معجب بنفسه قوله يا اخى صورك حلوة اى مصلحه ولو انت شايف 00000زى ما انت عاوز محدش هيكلمك دى حريه صخشيه محدش هيدخل فيها لاننا هنا فى منتدى هنا دشنا يعنى الحريه المطلقه بس مش فى كل حاجه واتمنى منك انك تراجع حساباتك ونتمنى انك تكون مزعلتش من حد فينا لاننا مش بنستحمل كلمه على اى حد فى منتدى هنا دشنا مش على بس وعارف لو فى حد برده قال عليك كلمه اكيد مش هنسكت شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على محمد خليل
مشرف اخبار دشنا
مشرف اخبار دشنا
avatar

موبايل : 0113435872/01060635000
عدد المساهمات : 297
نقاط : 528
العمر : 25
بلد الاقامة : دشنا _الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   10/03/10, 07:32 pm

أمير
اولا فى فرق بقا لما تبقى صورتك على الصفحة الرئيسية للمنتدى وانك تحطها تحت كل موضوع
ثانيا:000000000
ثالثا:بالعكس ده شىء يبسطنى انك تعملك منتدى (00000000000)
ربعا انا قولتلك ان كل الى فى المنتدى اصحابى وجيرانى واخوانى الكبير والصغير التخين والرفيع الطويل والقصير الغنى والفقير كلهم احبـــــــــابى وانا اخوهم الصغير وهما فوق راسي من فوق
فسال اصغر واحد فى المنتدى هيقولك انى اعرفه واعرف ناسه كلهم فا انا والحمد لله مش محتاج شهرة الشهرة سبناها 00000خامسا:اكررقولتلك ان كل الى فى المنتدى اصحابى وجيرانى واخوانى الكبير والصغير التخين والرفيع الطويل والقصير الغنى والفقير كلهم احبـــــــــابى وانا اخوهم الصغير وهما فوق راسي من فوق
يلا باي بقا
ضد متديات الشهرة


هنا دشنا .. كل ما هو مفيد وممتع و مختلف


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد جابر
وسام التميز
وسام التميز
avatar

عدد المساهمات : 227
نقاط : 535

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   10/03/10, 08:09 pm

الله ينور عليك يا ابو خليل والله كلام فى الصميم بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد قرشي محمدين
عضو محترف
عضو محترف
avatar

موبايل : 0111905563
عدد المساهمات : 63
نقاط : 80
العمر : 26
بلد الاقامة : الامارات

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   10/03/10, 11:35 pm

ما خلاص فضناها ياعم 0000 هو انتو المحامين هو علي خليل قال الي في نفسه والي هو شايفه صح وانت شايفك ياخ مصطفي انت ومحمد جابر مكبرين الموضو ومدينه اكتر من حجمه ولا 0000000المنتدي وارجو من الاستاذ محمد حجاج اغلاق هذا الموضوع الذي سيؤدي الي 0000000
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصطفى حسن عوض
vip
vip
avatar

عدد المساهمات : 145
نقاط : 201
بلد الاقامة : المملكة العربية السعودية

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   11/03/10, 12:46 am

الى محمد حجاج المدير العام
ارجو سرعة التدخل حتى لايتم تشويه صورة المنتدى بالردود الخارجة عن حد اللياقة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد حجاج
.
avatar

موبايل : 01522790851
عدد المساهمات : 871
نقاط : 1276
العمر : 31
بلد الاقامة : الرياض

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   11/03/10, 11:13 pm

ارجو من الاخ أمير الغردقه تقبل اسفي على ما بدر من ألفاظ فى حقك فلو طلبت منهم تعريف لتلك الافاظ اتحدي ان يجدوا في قاموسهم معني لهذه الالفاظ
لكن اندفاعهم بالغيره علي صديقهم جعلهم ينسوا فارق السن بينك وبينهم
وما حدث لا يتجواز سوء الفهم و اقول لشباب المنتدي
لا تجعلوا من انفسكم
مسؤلين عن فض المنازعات في المنتدي
لانه يوجد معنا اشخاص أجدر بذلك وقد حدثت منذ فتره مشكله بين عضوين
لو استمرت لايعلم عواقبها الا الله والحمد لله بتدخل الدكتور احمد حسن وغيره من الافاضل وعمل اتصلات بيننا لاكثر من ساعه مستمره تم حل المشكله
وخاصة بعد انضمام من هم كفلاء بحل اصعب المشاكل
ونهاية اقول للشباب
علي محمد خليل
مصطفي حسني
محمد جابر
حماده حامد
محمود الجوهري
ما بيني وبينكم من ود وحب يجبركم ان تصقوا في كلامي وتيقنوا اني اعمل لمصلحتكم جميعا
وتتقبلوا اسفي المقدم للاخ امير الغردقه بنوايا طيبه
ومن يرد ان يضيف للموضوع فليضف خيرا او ليصمت
وانا اعي تمام انزعاج الشباب من المنتديات الجديده فهم فرحين بوجودهم معنا ولا يريدون ان يضيع عليهم احدا هذا التواجد مع ناس من صفوة المجتمع بكل المقايس الاخلاقيه والأجتماعية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد فوزي
عضو محترف
عضو محترف
avatar

عدد المساهمات : 67
نقاط : 87
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   12/03/10, 12:22 am

استاذ محمد حجاج انت فعلا استاذ محترم وحياك الله
واوجه للاستاذ / أمير الغردقة رسالة ان هذا ربما حدث بسبب 0000الشباب في الحكم علي المواضيع ويجب عليكم (( الكبار )) تحمل 000000000الشباب (( وأنا واحد منهم )) ونحن معكم هنا لنستفيد والحمد لله ان في ناس بتتدخل قبل ميحصل اي خلاف بين اي حد
واخيرا ااكد اننا كلنا اخوة تجمعنا للاستفادة
واخيرا ارجو ان تتقبلوا مروري ووجهة نظري المتواضعة وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mohamed Abdelrahem Awad
عضو محترف
عضو محترف
avatar

عدد المساهمات : 60
نقاط : 80
العمر : 34
بلد الاقامة : الغردقة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   12/03/10, 12:32 am

الاستاذ محمد حجاج
والله ليس هناك اى كلام يقال بعد كلامك
وهو كان سوء تفاهم وانتهى والحمد لله
وارجو من جميع الاعضاء قبول اعتذارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سليم الفرشوطى
عضو مميز
عضو مميز
avatar

موبايل : 0102068290
عدد المساهمات : 127
نقاط : 204
العمر : 43
بلد الاقامة : فرشوط شارع جامع همام خلف مدرسه القاضى

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   11/06/10, 03:13 pm

دع المــــــــــــلك للمـــــــــــــالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سليم الفرشوطى
عضو مميز
عضو مميز
avatar

موبايل : 0102068290
عدد المساهمات : 127
نقاط : 204
العمر : 43
بلد الاقامة : فرشوط شارع جامع همام خلف مدرسه القاضى

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   11/06/10, 03:24 pm

دع المــــــــــــلك للمـــــــــــــالك
اخوانى الاعزاء
اشكر الاخ / على محمد خليل
على الموضوع القيم
وهنا اقول شئ فى اعضاء كثير لم يعرفنى احد لى قليل
انا معى ا منتديات ( 2 ) خاص بى ومن تصميمى
والحمد الله لهم شعبيه كبيره وكل منتدى يختلف عن الثانى ومنتدى خاص باسم مدينتى وثانى عام
وانا فى هنا دشنا رايت فى المنتدىكوكبا من الاساتذا الجلاء وايضا اعضاء فى منتهى الثقافه
وايضا عضاء على كفائه عاليا من درجه العلم وايضا عضاء فى قمه الاحترام والادب والاخلاق
وانا هنا سجلت فى المنتدى
لم اضيل عليكم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد فوزي
عضو محترف
عضو محترف
avatar

عدد المساهمات : 67
نقاط : 87
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   13/06/10, 12:13 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الاستاذ محمد جلال مدير المنتدي
المستشار صلاح رسلان مشرف القسم

ياريت حضرتكم تتفضلوا وتستبدلوا صورة منتدي أبناء السنابسة الي في الموضوع
بالصورة الحالية
نظرا لبعض الاخطاء في الصورة القديمة وخاصة وجود المسجد كخلفية
وللعلم فان الصورة تم تغييرها بعد ثلاثة أيام من تركيبها فقط
واليكم الصورة الجديدة

وشكرا لتعاونكم
وكل التحية لصاحب الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد فوزي
عضو محترف
عضو محترف
avatar

عدد المساهمات : 67
نقاط : 87
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   13/06/10, 12:16 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمدالزعيم
المشرف السياسي
المشرف السياسي
avatar

موبايل : 0112271127
عدد المساهمات : 348
نقاط : 449
العمر : 37
بلد الاقامة : دشنا _ الصعايدة

مُساهمةموضوع: رد: ضد منتديات الشهرة   13/06/10, 12:28 pm

الاخ محمد فوزى اولا مدير المنتدى اسمه محمد حجاج
ثانيا ليس هناك تعديل على المشاركات الا فى خلال 10 دقائق فقط من كتابتها
يعنى انت نفسك مش هتقدر تعدل مساهمتك الا فى خلال 10 دقائق
وثالثا الامتحانات بتاعتك شغالة ولا انت مش ناوى السنة دى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ضد منتديات الشهرة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
هنا دشنا :: هــــــــــــــــــنا دشـــــــــــــــــــنا :: مشاكل دشنا-
انتقل الى: